Onze case voor Prowareness is in de running voor maar liefst twee Splash Awards. We zijn genomineerd in de categorieën Design & UX en Corporate, en daar zijn we supertrots op! De Splash Awards zijn namelijk dé erkenning voor de beste Drupal-projecten en worden beoordeeld door een internationale jury van experts. Deze nominaties bevestigen de fijne samenwerking met Prowareness.
Prowareness, de koplopers in Agile transformaties in Nederland, zochten een veelzijdig platform om hun directe verkoop, leadgeneratie en werving te ondersteunen. En wij mochten die uitdaging aangaan! Met een Drupal multisite bouwden we een platform dat bestaat uit één corporate site en drie specifieke sub-sites, allemaal gericht op groei en efficiëntie.
Het resultaat? Een soepel, geïntegreerd online platform dat zowel B2B-leads genereert, verkoop van cursussen mogelijk maakt, én nieuwe talenten aantrekt. Het gebruiksvriendelijke design maakt het makkelijk voor bezoekers om snel en direct in actie te komen.
Sinds de lancering liegen de resultaten er niet om: met een conversieratio van maar liefst 25% van lead naar actie, een sterke toename van boekingen voor trainingen via de Academy en een groei van 27% in engagement.
Wist je trouwens dat we vorig jaar al een splash award wonnen met de nieuwe website van Staedion? Fingers crossed voor eenzelfde mooie afloop dit jaar!
Benieuwd naar het hele verhaal achter de nieuwe website van Prowareness?
Bekijk de case