MoveMove is het resultaat van een strategisch traject dat MultiTankcard (MTc) en Flink samen aangingen - inmiddels een aantal jaar geleden. Uit deze strategische sessies werd duidelijk dat MTc een nieuwe doelgroep wilde aanspreken met hun mobiliteitsoplossing. Namelijk ZZP'ers en Midden- en Klein Bedrijven. Een apart label hiervoor oprichten bleek de beste oplossing, en niet veel later was MoveMove geboren! In de loop der jaren is MoveMove volwassener geworden en groeide het label uit z'n digitale jasje. Hoog tijd dus om de website nieuw leven in te blazen!
MoveMove werd in eerste instantie opgericht met een focus op ZZP en MKB. Inmiddels is het label fors gegroeid, met ook grotere bedrijven als klant. MoveMove heeft nu dus uiteenlopende doelgroepen met ieder hun eigen behoeften en vragen. Daarom werd het tijd om de website te transformeren naar een verhelderend platform waarbij de verschillende doelgroepen apart worden aangesproken. Om dit te realiseren werd de menustructuur volledig anders opgezet, zodat elke doelgroep zich aangesproken voelt door de mogelijkheden die MoveMove biedt. Daarnaast is alle content beter geïntegreerd om de gebruiker nog beter van dienst te zijn. Benieuwd naar het resultaat? Bekijk dan de case!