Eigenwijs, confronterend, innovatief en ambitieus… Daar staat TPS voor. Het bedrijf detacheert young professionals bij banken, verzekeraars en telecombedrijven. Om meer studenten en potentiële opdrachtgevers aan zich te binden, moest een nieuwe website worden ontwikkeld. De wens: een website waarop de identiteit van TPS in één oogopslag zichtbaar is. Natuurlijk ging Flink die uitdaging aan!
Om de identiteit van TPS in één oogopslag in beeld te kunnen brengen, definieerden we vóór de bouw van de website eerst het verhaal van de organisatie. Gezamenlijk kwamen we uit op drie elementaire onderwerpen: werken, leren en leven. Daar bedachten we een concept omheen dat gericht is op unieke verhalen van medewerkers. Bovendien zorgden we ervoor dat bezoekers via de site snel en eenvoudig kunnen solliciteren en contact kunnen opnemen voor een bak koffie. Laagdrempelig en vrijblijvend.
De website ontwikkelden we in het CMS Drupal 8. Het design is gericht op studenten, maar past ook bij de grote opdrachtgevers van TPS. De website koppelden we aan het vacaturesysteem van TPS, zodat de recruiters minder administratieve handelingen hoeven te verrichten. Op de homepage staan de verhalen van de medewerkers van TPS centraal. Ieder verhaal bevat authentieke (video)beelden en belicht een betekenisvolle ervaring op het gebied van werken, leren of leven.
De toegevoegde waarde van TPS is moeilijk uit te leggen in één zin, deze waarde moet je als professional of opdrachtgever ervaren. Deze ervaringen vertellen het verhaal van TPS. Flink heeft ons geholpen dit te vertalen naar een onderscheidende website waarin het werken, leren en leven van onze professionals centraal staat. Op het resultaat zijn we heel erg trots. De effectieve communicatie en de projectmatige aanpak heeft ervoor gezorgd dat we snel stappen hebben kunnen zetten.